Το newsletter του OENET καθημερινά στο e-mail σας
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΠΕΔΙΟ
Προσοχή:
Ενδέχεται να μην μπορείτε να λάβετε το newsletter, στο οποίο μόλις κάνατε εγγραφή για τους εξής λόγους:
- 1. Πηγαίνει στην Ανεπιθύμητη αλληλογραφία
- 2. Περιορισμοί που τυχόν υπάρχουν στο mail account από την εταιρεία που εργάζεστε
- 3. Περιορισμοί που έχουν μπει από τον τεχνικό σας
- 4. Εάν χρησιμοποιείτε gmail ενδεχομένως να πηγαίνει στις υπόλοιπες καρτέλες (Κοινωνικά & Προσφορές ή Ανεπιθύμητα)
- 5. Χρειάζονται ρυθμίσεις στο Microsoft Oultook, όταν έχετε προσθέσει το mail account σε πολλαπλά pc
ΑΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ και δεν λαμβάνετε το newsletter αν και κάνατε την εγγραφή σας, καλέστε το τεχνικό μας τμήμα στο 210 3242267 ή στείλτε e-mail στο support@oenet.gr (γράφοντας και το τηλέφωνο σας) και αρμόδιος συνεργάτης θα σας καλέσει άμεσα.